Inbjudan till presentation av Readlys resultat för januari-december 2020

Readly AB publicerar Bokslutskommuniké för perioden januari-december 2020 den 18 februari kl 07.30 CEST. Rapporten presenteras i en audiocast och telefonkonferens kl 09.00 CEST samma dag.

Maria Hedengren, VD och Johan Adalberth, Finanschef presenterar resultatet och besvarar frågor. Presentationen kommer att hållas på engelska.

För att lyssna på presentationen via telefon, vänligen ring:

SE: +46 8 505 583 52
UK: +44 3 333 00 90 30
US: +1 833 526 83 81

Länk till audiocast

Rapport och presentation kommer att finns tillgänglig för nedladdning på https://corporate.readly.com/sv/investerare/finasiella-rapporter-och-presentationer/

Annika Billberg, Head of Investor Relations Readly
+46 70 267 97 91,
annika.billberg@readly.com

Readly är marknadsledare i Europa inom kategorin digitala magasin. Företaget erbjuder en digital prenumerationstjänst som ger kunderna obegränsad tillgång till närmare 5 000 nationella och internationella magasin – allt i en app och till en fast månadskostnad. Readly har prenumeranter i mer än 50 länder och innehåll tillgängligt på 17 olika språk. I samarbete med 800 förlag världen över driver Readly digitaliseringen av magasinindustrin. Under 2019 uppgick omsättningen till 265 MSEK. Sedan september 2020 är Readlys aktie noterad på Nasdaq Stockholm Midcap. För mer information, besök gärna https://corporate.readly.com.